Gisteren is met vrijwilligers de wandbekleding afgetimmerd. Ook zijn er onder alle stoelen nieuwe doppen gezet. Walda is nu zo goed als klaar met de wanden. Volgende week heeft hij een stofvrije kantine nodig om de bar af te lakken. Zaterdagochtend zal de kantine worden schoongemaakt.
Vervolg is dat in de week na het lakken Multiservice van der Graaf de vloer op maandag 6 of dinsdag 7 juli grondig zal reinigen. Later die week komt ook Wendelaar Wonen de raambekleding afhangen. En dan kunnen de meubels erin en de tv’s en boxen weer opgehangen worden. Dan moeten de lampen nog en de foto muren nog door Reitsma Reclame.
Op naar de laatste loodjes!
